Kontaktperson-uddannelse i udbud

Socialstyrelsen har sendt en pulje på 2,5 mio kr. til opkvalificering af kontaktpersoner i udbud. Målet er at få lavet en uddannelse, som kan opkvalificere kontaktpersoner i hele landet, hvor det ikke er afgørende, om der er nok kontaktpersoner på et givent tidspunkt til at kunne samle et helt hold. En præcisering af udbuddet lyder sådan her:

"Formålet med dette initiativ er, at der udvikles et kompetenceudviklingsforløb, som er tilgængeligt for alle kommuner, at alle kontaktpersoner har modtaget et minimum af oplæring, før de starter i jobbet, og at adgangen til et kompetenceudviklingsforløb ikke begrænses af, at det kan være svært at samle deltagere til et fælles forløb".

Den annoncerede opgave skal omfatte:

  • Udarbejdelse af modulbeskrivelser med tilrettelæggelse af undervisningens mål, form og indhold
  • Udarbejdelse af undervisningsmateriale til de tre moduler
  • Udvikling af platform til e-læring
  • Planlægning af de praktiske rammer for, og afprøvning af opkvalificeringsforløbene
  • Udarbejdelse og gennemførsel af formidlingsstrategi
  • Udarbejdelse af plan for fremtidig forankring.

Fristen for indsendelse af tilbud: 1. juni 2018

Beløbsrammen er 2,5 mio. kr. Projektperioden løber fra 1. august 2018 til 31. juli 2020.

Læs mere på Socialstyrelsens hjemmeside - klik her
Designed by Synergi Reklamebureau Webbureau

Læs mere om FDDBs persondatapolitik ved at klikke her.
Læs mere om FDDBs brug af Cookies på hjemmesiden her.

LUK